LÖRDAG

Hej!
Idag är det, som jag sagt förut, veckans näst bästa dag och jag var uppe redan halv nio. Jag åt en lättare frukost, körde pappa till stan och åkte samtidigt upp till billingen och sprang milen. Alltid skönt att börja dagen med en löptur, tråkigt nog var det inte alls någon direkt bra löprunda. Jag sprang segt och pressade mig inte något, så jag var knappt trött när jag kom i mål. Men jag tar nya tag nästa gång och jag är ju självklart nöjd att jag gav mig ut och sprang över huvud taget. När jag kom hem skyndade jag in i duschen och slängde i mig lunchen för att sen åka med mamma in till stan. Jag behövde köpa ett par höst/vinter-skor, men självklart fick jag med mig lite andra, dock väldigt välbehövliga, saker också! Ett par fina kängor från vagabond slog jag till på, och även ett par jeans, ett par leggings och en tröja. Nu har jag packat väskan och väntar på att Robin ska sluta jobbet. Han ska plocka upp mig och sen ska vi åka hem till honom. Vi ska spendera kvällen med Mattias och Natalie. Reseplanera, äta gott, titta på någon bra film och bara lördagsmysa ska vi göra. Hoppas alla ni andra också får en fin lördag, och dansa lite åt mig! (Jag minns knappt när jag senast var ute, som den mysmänniska jag är). Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0