LÖRDAG

Hej!
Jag och Robin har precis krupit ner i sängen och ska snart sova men jag tänkte bara skriva ett par snabba rader här innan jag somnar. Jag har haft en bra och mysig lördag idag och vädret har varit helt underbart, rena sommarvärmen. Jag vaknade halv nio av mig själv och gick då upp och åt en lättare frukost. Jag började sen dagen med att åka upp till billingen där jag sprang milen. Skön start på dagen! Efter lunch och dusch åkte jag in till stan och träffade Alexandra. Vi gick runt och tittade på stan och tog en fika på rådhusets uteservering. Jag var så otroligt shoppingsugen men det brukar vara då man aldrig hittar något, så jag fick tråkigt nog bara med mig en klänning från stan. Klockan fem plockade Robin upp mig och då åkte vi hem till Tibro. Det är så sjukt längesen jag var hemma i hans lägenhet och jag har saknat det så mycket. Så vi har haft en mysig kväll i hans soffa med tacos till middag följt av godsaker och film. Vi hade laddat upp med både chips, dipp och godis men vi var så äckligt mätta efter middagen så vi lyckades bara få i oss lite godis. Men nu har vi och andra sidan en hel del gott att äta imorgonkväll också!
Nu ska jag släcka lampan och sova. Hoppas alla har och har haft en fin lördag. Puss och godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0