MÅNDAG

Hej!
Idag började jag jobba först klockan nio och Robin har eftermiddagsvecka så vi kunde njuta av en god frukost tillsammans i lugn och ro. Jag jobbade fram till halv två så ett kort men bra och intensivt jobbpass hade jag. Det är jätteskönt att ha 4 jobbdagar i veckan spikade, men tråkigt nog jobbar jag bara 4 timmar varje dag. Idag ringde ett annat dagis och frågade om jag kunde jobba hos dom på torsdag, ett 8-timmspass. Men eftersom jag som sagt redan har mitt 4-timmarspass då var jag tvungen att säga nej, sjukt störande. Så jag har gått runt och funderat på hur jag vill göra med det där vikariatet men har nu bestämt mig för att behålla det ändå. Om någon blir sjuk (vilket någon ofta blir) så lär jag ju få hjälpa till och jobba mer, så jag håller tummarna på längre dagar i slutändan. Det var väldigt skönt att sluta halv två i alla fall och när jag kom hem la jag mig och vilade en stund innan jag åkte in till stan. Jag gjorde ett par småärenden innan jag åkte till gymmet. Ett sjukt dåligt och segt träningspass är avklarat och nu känner jag mig irriterad och sur på att jag inte tog ut mig mer. När jag skulle köra crosstrainer fick jag en hemsk kramp i min vad och kunde inte fortsätta hur mycket jag än stretchade. Jag körde även ett CXworx-pass men jag vad så seg och trött så jag tog inte i alls lika hårt som jag brukar. Men nu ska jag inte hänga läpp för det mer! Jag har precis ätit pappas goda middag och tagit en varm dusch. Nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på mitt favoritprogram som börjat igen, halv åtta hos mig. Jag ska titta på idol efter det här och sen tänkte jag hoppa i säng. Jag är så trött i hela kroppen och imorgon börjar jag klockan åtta. Hoppas alla har haft en bra start på veckan, min har varit lite sisådär. Men jag tar nya tag imorgon! Puss❤

Jag har inga nya bilder att bjuda på men när jag tittade igenom mina bilder såg jag att jag glömt visa mina nya fina shorts jag köpte när jag var i Helsingborg för ett par helger sen. Kommer sitta perfekt till ett par bruna ben i Grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0