MÅNDAG

Hej!
Imorses vaknade jag upp med den värsta måndagsångesten man kan tänka sig. Jag ville bara dra täcket över huvudet och stanna där hela dagen. Varför vet jag egentligen inte, jag ville bara inte gå till jobbet. Men när jag väl kommit dit släppte allt så småningom och det kändes kul att vara där igen. Jag jobbade 08.00-16.30 och dagen gick jättefort. När jag kom hem slängde jag mig på soffan innan middagen stod på bordet och resten av kvällen har jag tvättat och börjat packa. Jag har så fullt upp hela vecka så nu gäller det att ta varje ledigt tillfälle för att förbereda inför helgen då jag lämnar Sverige för en underbar vecka i Grekland. Nu ska jag titta på idol och sen hoppa i säng. Puss och godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0