MÅNDAG

Hej!
Då var det återigen måndag och jag vaknade upp med den värsta jobb- och måndagsångesten man kan tänka sig. Det sved i hjärtat av att tänka på att den underbara Greklands-resan redan är över, den som hållit mig så motiverad och fått mig att orka jobba och avklara alla måsten här i livet det senaste. Nu måste jag klara av allt det där utan någon "morot" som ger mig motivation. Fast när jag tänker efter så har jag ju en ny morot att fokusera på! Under tiden då jag var i Grekland bokade min familj nämligen en resa till Gran Canaria över jul, så om sisådär 2,5 månader får jag åka till värmen igen!
När jag kom till jobbet kändes det i alla fall bra igen, precis som det alltid gör. Ångesten försvann och dagen gick jättefort. När jag kom hem kvart över fem åt jag middag och nu har jag suttit i över en timma och samlat ihop alla bilder från Grekland, så dom ska jag snart bjuda på! Kvällen har bara rusat iväg och klockan är redan sju. Jag ska lägga mig och titta igenom ett par missade avsnitt från förra veckans program efter att jag har fixat klart med alla bilder här på bloggen, och sen ska jag hoppa i säng hyfsat tidigt. Jag är helt slut efter en lång dag på jobbet så jag bara längtar efter att få krypa ner!
 
Jag gör ett separat inlägg med alla bilder, så här får ni bara ett litet smakprov tills dess:
PUSS♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0