MÅNDAG

Hej och godkväll!
Idag har jag haft en lång men bra dag. Jag jobbade 08.00-16.30 idag och jag börjar verkligen trivas så himla bra på dagiset. Det känns faktiskt lite tråkigt att jag ska jobba på ett annat dagis imorgon även om det såklart ska bli spännande och kul också. Men jag gillar ju att känna mig trygg och säker på ett jobb, och det börjar jag verkligen göra på det dagis jag har jobbat på nu den senaste tiden. MEN, jag är så glad att jag får jobba över huvud taget så slutdiskuterat om det. Efter jobbet skyndade jag mig hem, slängde i mig en lättare mellis och åkte direkt till gymmet. Jag sprang 7 km på löpbandet följt av ett CXworx-pass. Nu ligger jag nerbäddad i soffan efter en långdusch och kvällsmat och tittar på idol och dricker te. Imorgon börjar jag inte jobba förens klockans ett så jag kan njuta av en lång sovmorgon. Hoppas alla har haft en bra start på veckan, det har jag! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0