MOT GREKLAND

Hej!
Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att flyget ska gå om två timmar. Vi har precis slagit oss ner på O'Learys för att äta middag!

Idag har jag haft fullt upp innan vi åkte. Jag vaknade redan klockan åtta av mig själv och började då dagen med en 5 km lugn löprunda. Jag satt sen och njöt av min sista svenska underbara frukost på en vecka och tog sen en lång dusch. Jag skrubbade kroppen, gjorde inpackning, rakade benen och smorde in hela kroppen så nu är jag mer än redo för en vecka i solen!

Jag vet inte riktigt hur tillgången till internet kommer se ut under veckan, så antingen kommer det upp ett och annat inlägg under veckan eller också blir det helt enkelt ganska tomt här tills på söndag nästa vecka.
Hoppas alla får en bra vecka hemma i Sverige, jag ska se till att ha det helt underbart i Grekland!! Puss❤

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0