ONSDAG

Hej!
Idag är det en bra dag! Solen skiner, jag har haft ett bra arbetspass fram till tolv och sist men inte minst: jag har fått jobb heltid fram till jul!!! Jag blev helt chockad när chefen frågade om jag var intresserad, jag hade inte alls räknat med att få fast jobb och definitivt inte heltid, så jag blev så glad när jag fick frågan. Tänk att det var förra veckan som jag gjorde min första arbetsdag där som timvikarie, och nu har jag fått ett heltidsvikariat bara några dagar senare!

Så idag njöt jag av att få gå hem redan klockan tolv, det lär jag ju inte få göra på ett tag mer nu. Mitt nya vikariat börjar imorgon men eftersom jag redan hade bokat upp mig på jobb på ett annat dagis imorgoneftermiddag så börjar jag på riktigt på fredag.

Idag skulle jag egentligen ha slingat håret efter jobbet men frisören ringde och berättade att hon tyvärr hade rört till det och inte hann med mig idag, så jag får ta det en dag nästa vecka istället. När jag kom hem hade pappa redan dukat upp lunch på bordet, soppa och pannkakor! Eftersom jag helt plötsligt fick eftermiddagen fri så åkte jag med pappa till stan för ett par ärenden. När vi kom hem lagade vi en tidig middag för snart ska vi åka in till gymmet och träna, vi ska köra ett activio-pass (1 timma pulsbaserad spinning). Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. Det finns inget bättre än att komma hem från ett träningspass och sätta sig nyduschad i soffan med någon god kvällsmat framför teven. Jag längtar redan! Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag haft minst sagt! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0