ONSDAG

Godmorgon!
Idag vaknade jag av mig själv klockan åtta, så otroligt skönt att slippa bli väckt av ett hemskt alarm. Så i natt har jag sovit ca 9-10 timmar och nu känner jag mig utvilad och redo för en dag på jobbet. Eftersom jag vaknade så tidigt har jag kunnat ligga i soffan och njuta av min frukost länge. Men nu har tiden rusat iväg så jag ska alldeles strax borsta tänderna och cykla iväg. Ikväll måste jag åka hem i räserfart för en kvart efter att jag har slutat kommer Therese och hämtar mig. Vi ska åka in till stan och möta upp Emma och Rebecka för en kvällsfika. Skönt att få avsluta dagen på ett bra och mysigt sätt efter en lång jobbdag. Ha en bra dag allihop! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0