ONSDAG

Hej!
Idag har jag haft en lång och ansträngande men bra dag. Jag har jobbat nio timmar, från åtta till fem, och det tar verkligen på krafterna att jobba med barn. Morgonen var värst då verkligen alla var griniga och bråkade med varandra om minsta lilla sak. En hel del tårar fick torkas och konflikter fick lösas. När jag kom hem slängde jag mig på soffan och där blev jag liggande fram till middagen. Resten av kvällen har jag legat i min säng och tittat på film och nu ligger jag och tittar på idol. Skönt med en kväll utan minsta ansträngning. När idol är slut ska jag hoppa i säng direkt för jag är helt slut och imorgon börjar jag sju. Jag ska öppna min avdelning helt själv på dagiset imorgonbitti så det blir jag helt ensam med runt 18 barn. Lite nervöst men lärorikt. Ha en bra kväll och godnatt allihop. Puss❤

I brist på några nyare bilder bjuder jag på en från en helt underbar dag, från balen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0