ONSDAGKVÄLL

Godkväll, nu sitter jag sådär skönt i soffan och äter kvällsmat som jag längtade till så mycket förut. Som jag skrev tidigare så finns det ju inget skönare än att få slå sig ner nyduschad i soffan och äta kvällsmat efter ett bra träningspass. Och träningspasset blev verkligen riktigt grymt. Att använda sig av sin maxpuls när man tränar för att kunna ta ut sig på riktigt är sjukt effektivt och bra. Jag var helt utpumpad och slut efteråt och det kändes sådär underbart skönt i hela kroppen. Nu ska jag titta klart på idol och sen krypa ner i sängen för att somna tidigt. Jag har en fullspäckad morgondag framför mig så det gäller att samla energi. Godnatt allihop och sov gott❤

Knäckemacka med keso, avokado och rödlök och fil med müsli, havrefras och blåbär. Och självklart en stor kopp te på det. Underbara kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0