SÖNDAG

God eftermiddag/kväll!
Söndagar är bra mysiga. Konstigt nog är jag nästan alltid lite småseg och trött varje söndag oavsett om jag gjort något ansträngande dagen innan eller inte. Idag vaknade jag och Robin dock upp halv nio och då dukade vi upp en riktig go-frukost framför en Wallander-film vi inte hade sett. Vid tolv-tiden åkte vi hem till Robins familj där vi åt lunch, umgicks och fikade, lika trevligt som alltid. Nu är vi hemma hos mig och vi har precis ätit lite kvällsmat. Ikväll ska vi titta på film och äta upp allt gott från igår: godis, chips och dipp. Bra avslut på en mysig helg. Trots lite söndagsångest så ser jag fram emot en ny vecka! Hoppas alla har haft en bra vecka och helg, det har jag! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0