SÖNDAG

Hej och godkväll!
Efter en jättemysig lördagkväll igår i soffan med massor gott och en grym film var vi inte i säng förens efter två. Så idag var det skönt med en riktig sovmorgon. Jag vaknade klockan tio och gick upp och åt frukost medan Robin sov kvar. En stund senare gav jag mig ut på en löprunda. 8 km sprang jag och det gick helt okej, lite seg i benen. Efter en skön dusch dukade jag fram lunch som blev rester från igår, tacos! Under eftermiddagen åkte vi hem till Robins kusiner där det var 70-årskalas för hans farmor. En kväll med underbar mat, massor goda kakor och tårta och Robins härliga och trevliga släkt. Nu är vi hemma hos mig och ska precis se kvällens Wallanderfilm innan läggdags för en ny vecka full med jobb. Imorgon börjar jag alltså heltid på riktigt och det ska bli kul men förmodligen väldigt jobbigt med en vecka med 40 timmars jobb, för en sån som mig som inte är van liksom. Men om 6 dagar åker jag till Grekland så jag ska nog överleva! Hoppas alla ha haft en bra helg, min har varit jättemysig. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0