SÖNDAG

Godkväll! 
Det känns trots allt ganska skönt att vara hemma. Jag hade gjort mycket för att få stanna där i minst en vecka till, men när jag väl hade kommit hem och träffat min familj och min älskade lilla Wille så kändes det väldigt bra och skönt ändå. Vi var hemma i Skövde halv sex imorses och då hoppade jag och Robin direkt i säng. Efter fem timmars sömn vaknade vi helt vrålhungriga så vi gjorde iordning frukost och la oss med duntäcket i soffan framför fredagens idolavsnitt. Under dagen har vi haft fullt upp med att åka hem till Robin för att packa upp och fixa, åka hem till hans familj och sen plockade vi upp min morfar påväg hem. Ikväll har vi ätit söndagsmiddag med familjen och pappa bjöd på trerätters. Kantarellmacka med gräddfil och rödlök till förrätt, älgstek med klyftpotatis, gräddsås och gelé till varmrätt och slutligen äppelpaj med vaniljsås och glass till efterrätt. Som grädde på moset ligger vi nu i soffan med en stor godisskål och tittar på Wallander. 

Imorgon är det alltså tillbaka till verkligheten. Det väntas alltså jobb 08.30-17.00 och jag är så osugen man bara kan bli. Men det ska bli rätt skönt att komma igång igen och inte minst att få börja träna igen på riktigt! Nu ska jag mysa vidare innan det är dax att sova. Hoppas alla har haft en bra helg och får en bra vecka. Puss❤

Jag har inte hunnit få iordning på alla bilder än, så jag ska försöka bjuda på alla någon gång i veckan! Här har ni i alla fall en bild på efterrätten och en på kvällens godisskål:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0