SÖNDAG

Hej!
Jag sitter just nu på jobbet och har lunchrast. Trots att jag inte kom i säng förens tolv igår och bara sov i 5,5 timmar så var jag hyfsat pigg när klockan ringde imorses. Jag slutar om tre timmar och då får jag komma hem till min sköna säng igen och till min Robin. Jag ska slänga i mig lite mellanmål och vila en stund innan vi ska åka in till gymmet och köra ett pass ihop. Ikväll ska vi precis som vanligt söndagsmysa, titta på film och äta gott. Nästa vecka har jag fått jobb på två olika dagis. Så jag jobbar på det ena dagiset på måndag och på det andra tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Skönt att ha en full vecka med planerade jobbdagar så jag slipper bli inringd i sista sekund.
Nu måste jag sätta igång och jobba igen. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0