TISDAG

Godkväll!
I morses vaknade jag upp med världens jobbångest. Jag vill jobba massor samtidigt som jag inte vill jobba alls, jag vill jobba på dagis samtidigt som jag redan är trött på det och vill göra något helt annat, jag vill börja läsa med en gång samtidigt som jag inte alls känner mig redo. En enda röra i huvudet. Men under dagen släppte den jobbiga känslan lite och när jag väl träffade alla mysiga barn var jag glad igen. Jag slutade tolv och gick då direkt hem och gjorde lunch och vilade en stund. Sen satte jag på mig träningskläderna och gav mig ut på en 6 km löprunda. Även om jag kände mig lite seg så gick det sjukt bra och jag sprang snabbare än jag brukar. Jag var helt slut efteråt och det kändes jätteskönt. Efter mellis och dusch storstädade jag mitt rum, jag plockade, dammade, dammsög och bytte lakan. Alltid lika skönt efteråt! Nu har jag precis ätit kvällsmat, bästa målet på dagen efter frukosten. Kanske för att kvällsmaten ser ungefär likadan ut som frukosten. Havregrynsgröt med äppelmos och blåbär och äggmacka ligger fint i magen. Nu smuttar jag på en kopp te och äter clementin och tittar på fotbollen, Sverige-Kazakstan. Jag har väl tänkt spendera resten av kvällen här i soffan innan jag hoppar i säng för jobb igen klockan åtta imorgonbitti. En dålig dag från början blev en väldigt bra dag i slutändan. Puss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0