TISDAG

Godkväll!
Idag har jag som vanligt haft en fullspäckad dag. Varje dag fram till att jag åker är helt fullknökade med saker jag måste hinna göra, så jag bara letar efter varje litet tillfälle att få andas lite.. Idag jobbade jag i alla fall från åtta till halv fem och dagen gick jättefort och bra. När jag kom hem hann jag mest stoppa i mig lite mat, slänga in en tvätt, byta om till träningskläder och sen åka till gymmet. Jag sprang 6 km på löpbandet och sen ett CXworx-pass. Resten av kvällen har jag tittat på idol, ätit kvällsmat, tagit en lång och varm dusch och nu ska jag snart hoppa i säng. Jag såg så fram emot att få sluta 15.30 imorgon, men dom ringde från jobbet nu ikväll och frågade om jag kunde ändra min tid till 10.00-18.30 istället. Dum som jag är kan jag ALDRIG säga nej så nu har jag en lång dag framför mig och mina kvällsplaner jag hade får jag helt ändra. Jaja, jag börjar ju klockan tio så det ska bli skönt med en sovmorgon i alla fall. Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt!❤

Min goda kvällsmat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0