TISDAG

Godmorgon!
Idag vaknade jag upp klockan åtta av mig själv och såg att solen var framme och inte ett enda moln syntes på himmelen. Så jag började dagen med en kall och härlig promenad. Jag har duschat och ätit lite frukost och ligger nu i soffan och myser. Jag börjar som sagt inte förens 13.00 idag så jag har tänkt att inte göra något jobbigt utan bara ta det lugnt innan jobbet. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, det är alltid lite pirrigt att börja på en ny arbetsplats. Men jag är förväntansfull också och jag jobbar ju bara 3,5 timmar idag, fram till 16.30 så det blir en skön mjukstart. I eftermiddag kommer Robin till mig och vi tänkte åka till gymmet och träna ihop och sen mysa resten av kvällen. En väldigt bra och mysig tisdag. Nu ska jag krypa ner i min säng och titta på en film innan lunchen. Ha en fin dag allihop! Puss❤

Bilder från min fina morgonrunda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0