TORSDAG

Godkväll!
Klockan är alldeles för mycket för att jag ska ligga här och blogga eftersom jag ska upp och jobba klockan åtta imorgonbitti. Men eftersom Robin ändå kommer och väcker mig om sisådär 20 minuter så håller jag mig vaken. Jag är ju vanligtvis väldig noga med att komma i säng tidigt så jag får mina 8 timmar sömn, blir det färre så blir jag så stressad för att jag ska vara sådär vidrigt trött när klockan ringer. Men det är ju trots allt fredag imorgon!

Idag har jag i alla fall haft en jättebra men sjukt fullspäckad och stressig dag. Jag jobbade först på skogens förskola från åtta till tolv. Sen fick jag cykla i räserfart hem för att slänga i mig lunch och sen vara på gullvivans förskola så snabbt som möjligt, jag hann dit till tjugo över tolv, så rätt snabb var jag ju! Jag slutade halv fem och då cyklade jag återigen i räserfart hem för att slänga i mig en smoothie och sätta på mig träningskläderna för att vara på gymmet tio i fem. Jag hade mina intervaller på löpbandet att avklara och jag hann i sista sekund innan jag skulle köra ett CXworx-pass. Efter träningen som gick riktigt bra skyndade jag mig hem för att duscha, färga mammas hår och slänga i mig kvällsmaten och sen åka hem till Therese. Jag var alltså hemma från gymmet halv sju och var sen hemma hos Therese ca fem över sju. Återigen rätt snabb om jag får säga det själv! Men trots all stress kändes det värt allt eftersom jag tillslut fick träffa mina fina och saknade vänner Therese, Felicia, Emma och Rebecka för en riktig äta-massor-gott-och-prata-om-allt-kväll. Nu ligger jag proppmätt nerbäddad i min säng och väntar alltså på att få pussa på min Robin.
Jag ser fram emot morgondagens jobb och att det är fredag känns bara helt underbart!!! Hoppas alla har haft en bra torsdag, min har trots all stress varit hur fin som helst. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0