TORSDAG

Hej!
Ännu en jobbdag är avklarad och nu ligger jag helt utmattad i soffan. Jag jobbade från 7.30-16.00 idag och det har varit en seg och jobbig dag samtidigt som den ändå har gått väldigt fort. Jag vaknade upp med en ond och tjock hals imorses så en rejäl förkylning har alltså smugit sig på. Att man alltid ska bli sjuk när man ska göra något, åka iväg eller liknande..
När jag kom hem låg Robin och sov i min säng så nu passar jag på att skriva ett par rader här sålänge. Om en stund ska jag nämligen väcka honom för vi ska åka in till stan. Vi ska åka och köpa bra-att-ha-saker som vi ska ta med till Grekland och sen ska Robin träna. Det kryper i mina ben och precis som varje torsdag skulle jag ju ha kört mina intervaller och mitt CXworx-pass idag, men jag får helt enkelt hoppa det och vila bort min förkylning istället. Så det blir med andra ord en väldigt lugn kväll för min del vilket kan vara väldigt skönt och behövligt det med.
Imorgon är det fredag igen, det känns ju som att det var helg igår. Men att jobbdagarna går fort tackar jag bara för, för snart får jag på helg, och dessutom åka till Grekland, och det känns ju bara helt sjukt otroligt jäkla underbart!❤

Två bilder från igårkväll då jag träffade mina vänner Rebecka, Emma, Therese och Amanda för middag och mys på pims:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0