FREDAG

Hej!
Idag är jag glad, trots att helg-jobb väntar! Jag började dagen på bästa sätt, med ett hårt träningspass på gymmet. Direkt efter träning och dusch mötte jag upp min saknade fina vän Victoria som äntligen har kommit hem efter att ha varit ute och rest i tre långa månader. Vi åt en jättegod lunch på Mamma Mia och tog igen allt prat vi gått miste om. Lika mysigt som vanligt! 
Efter det åkte jag och handlade till kvällen då mamma äntligen kommer hem och min andra saknade vän Nicole kommer till mig. Vi har inte setts på över ett år skulle jag tro, så det är så kul att hon kommer till Skövde och hälsar på. 
Nu ska jag åka in och hämta pappa i stan och sen ska jag baka en tårta till kvällen, då vi ska fira mamma i efterskott. 
Ha en fin fredag allihop!! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0