FREDAG

Godmorgon! 
Det är fredag, klockan börjar närma sig sex, jag äter frukost och är pigg och glad. Det känns så underbart att gå på helg precis som alla andra idag, och slippa ha en jobbhelg framför sig. Det väntar dessutom en så himla bra helg med massor påskmys, firande av påskafton, sol och uteservering och sist men inte minst min födelsedag på måndag. 
Jag ska inleda helgen tillsammans med min familj och morfar. Vi ska äta en för tidig påskmiddag (som jag längtat, älskar jul/påsk/midsommar-mat) och jag och min bror som är hemma över helgen ska självklart få påskägg, man blir aldrig för gammal för påskägg. Men först väntar jobb 7-16 som jag ser fram emot jättemycket idag! 
Nu måste jag borsta tänderna och åka! Ha en underbar dag allihop, det ska jag ha. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0