FREDAG

Hej soliga fredag! 
Idag vaknade jag klockan nio och åt ägg- och grötfrukost som uppladdning innan jag och pappa åkte upp till billingen. Vi sprang 8 km och det var en sån där hemsk runda när man bara vill slänga sig på marken och dö, mina ben var som spagetti. Men nu är det i alla fall gjort vilket känns skönt! Jag har precis duschat och ätit en god lunch på altanen. Bikinin är på i hopp om att få åtminstone en liten gnutta färg på min bleka kropp. Snart måste jag gå in och göra mig iordning för att åka till jobbet. Det tar emot ganska rejält idag, när alla ni andra går på helg och har fredagskänslor i kroppen. Men jag får tänka pengar och se fram emot imorgonkväll då jag trots allt ska mysa med mina bästa vänner. 
Hoppas alla får en fin fredag i solen och bra helg! Puss❤️




Slängde ihop en gravad lax- och sallads- lunch idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0