FREDAG

Godmorgon underbara fredag! 
Idag vaknade jag av mig själv klockan åtta utvilad och pigg. Jag har precis avnjutit en stor och god frukost i soffan och här tänker jag ligga och bara njuta av min lediga morgon ett tag till. Idag har jag en så fin dag framför mig men den känns fortfarande lite oklart hur jag ska hinna med allt. Jag ska i alla fall börja med att om en liten stund åka in till stan med ett par vänner för att köpa presenter till morgondagens födelsedagsfest som Natalie och Hanna står för, göra lite andra ärenden och njuta av en fika eller lunch på rådhusets uteservering. Under eftermiddagen ska jag åka till gymmet och köra ett hårdpass och sen måste jag även hinna städa mitt ofräscha rum. Ikväll är vi bjudna på middag och fredagsmys hemma hos David, och det ska bli så trevligt och mysigt. 
En så himla himla fin och bra början på min långhelg och dessutom är vädret helt underbart! Ha en fin fredag allihop. Puss❤️




Dagens goda frukost: lättfil, granola, blåbär och hallon, en ägg-knäckemacka, en kiwi och jordgubbsjuice! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0