LÖRDAG

Godmorgon! 
Det är en fin och solig lördag och för min del väntar det jobb, 14.30-22.00. Som vanligt svider det lite i magen men det är inte mycket att göra åt, jag ser fram emot nästa vecka och helg istället. Jag har precis ätit frukost och om en stund ska jag och pappa ge oss ut på en löprunda. Även fast jag älskar att vara på gymmet så kan det vara himla skönt att få träna på annat håll också, speciellt när det är fint väder. 
Ha en bra lördag och helg, det ska jag med försöka ha. Puss❤️

En bild från gårdagens mys med min fina vän Nicole. Vi åt en jättegod middag med min familj och låg sen och bara pratade i flera timmar, precis som vi alltid gör när vi inte setts på så lång tid. Världens finaste och bästa vän. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0