LÖRDAG-PÅSKAFTON

God eftermiddag underbara lördag! 
Vilket jäkla väder vi har idag, rena sommarvärmen. Jag vaknade upp till fågelkvitter och började dagen med en god frukost på altanen. Att pappa har städat och gjort iordning i uterummet och på altanen är alltid bland det största vår/sommar-tecknet för mig! 
När frukosten lagt sig mötte jag upp David och vi tog en långpromenad i solen. Efter dusch och lunch kom David och Pontus och plockade upp mig och så åkte vi till stan. Vi har strosat omkring och letat efter något att ha på oss ikväll och sen satte vi oss på rådhusets uteservering och lapade sol en bra stund. Åh vilken härlig dag! Nu är jag hemma och ska snart börja fixa och dona för kvällen då mina fina vänner kommer till mig på förfest innan en hejdundrande utgång. I det här vädret blir man extra pigg, glad och taggad på allt, jag tror det kommer bli en så bra kväll!
Hoppas alla får en lika bra påskafton som jag har haft och kommer få. Puss!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0