LÖRDAG

Hej! 
Idag har jag haft fullt upp enda sen i morses men nu har jag en stund över att kika in här. Efter bara sisådär 6,5 timmars sömn ringde min klocka och jag gick upp och åt frukost. Sen åkte jag till gymmet där jag sprang 20 minuter (utan att få ont i mitt knä!!!) följt av 45 minuter spinning. Jag var verkligen inte alls på topp idag, jag kände mig matt, illamående och trött. Men jag tog mig igenom det i alla fall så det kändes bra efteråt. Jag hann bara hem för att duscha, äta och göra mig iordning innan jag och Felicia åkte in till stan för att träffa våra fina vänner David, Pontus och Karin. Vi satte oss ännu en gång på rådhusets uteservering och avnjöt en god fika och gick sen förbi stan och tittade på modevisningen. 
Nu är jag hemma hos morfar på fika nummer två men snart måste vi åka hem. Klockan sju ska vi på födelsedags-förfest för Hanna och Natalie som har fyllt och fyller 20 år! Jag ser så fram emot denna kväll och jag har så mycket dans i benen som jag defenitivt ska göra mig av med ikväll. 
Hoppas alla får en lika bra och fin lördag som jag har haft och kommer få! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0