MÅNDAG

Godkväll! 
Jag ligger just nu nerbäddad i soffan efter en lång men väldigt bra dag. Jag jobbade 7-15 och det gick lika bra som vanligt. Tänk att jag hade en sån jobbångest för någon månad sen, och nu älskar jag det. Jag känner mig säker och trygg i mig själv vilket gör allt så mycket lättare och bättre. Jag trivs och tycker det är kul, precis så det ska vara! 
Efter jobbet åkte jag hem och la mig i solen en stund innan jag åt och gjorde mig klar för gymmet. Det blev ett långt pass idag, med 30 minuter CXworx, 10 km löpning, 20 minuter helkroppsstyrka och stretching. Jobbigt och svettigt men en så härlig känsla efteråt! Nu ligger jag som sagt nyduschad med kvällsmaten i magen och tittar på kvällens biggest loser. Imorgon är jag ledig men jag tänkte ändå hoppa i säng när detta är slut. Jag har sovit alldeles för lite de senaste nätterna och imorgon ska jag ändå upp halv åtta för ett efterlängtat besök hos frisören. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0