TISDAG-EFTERMIDDAG



Vilket underbart väder, man blir så glad av solen! Jag har precis slutat och är nu påväg hem en snabbis innan jag åker tillbaka till stan för pims-mys med min käre vän. Jag har en så härlig känsla i kroppen. Solen skiner och imorgon är jag ledig. Det väntas två jobbpass till denna veckan innan jag går på långhelg, en helg som innehåller både påskfirande och min födelsedag! Jobbet gick dessutom jättebra idag. Jag blev så fantastiskt glad när en jättemysig patient, som åker hem imorgon, sa hejdå och berättade för mig hur mycket hon tyckte om mig. Hon sa att jag hade förgyllt hela hennes tid på sjukhuset och  att jag alltid hade ett leende på läpparna. Det är sånt som gör en så jävla glad och stolt. Då vill man bara fortsätta jobba och göra fler nöjda!
 
Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen innan jag blir åksjuk! Men jag måste ju bara först tipsa om den helt magiskt goda lokan på bilden ovan. Smakar som hallonsoda! Puss❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0