MÅNDAG-MIN 20-ÅRSDAG!

Hej!
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Min allra första födelsedag i livet som jag firar utan min tvillingsyster. Varje födelsedag sover vi tillsammans och får "synka" varje present eftersom vi ofta får likadant. Men iår fick jag sova själv och vakna upp till sång och presenter utan min syster. Idag känns Barcelona, som dom ska åka till idag, alldeles för långt bort. Men som jag skrev igår så är det alltid lika mysigt och kul att fylla år, även om man inte ligger med pirr i magen två timmar innan mamma och pappa kommer in och sjunger, som det var förr. Men jag har haft en så bra morgon med jättefina presenter på sängen, långfrukost i soffan och nu ska vi snart åka på utflykt. Jag var så sugen på att åka till silverfallen, dit vi åkte så ofta när vi var små. Så vi ska ha med oss picknick-lunch och spendera dagen bland fin natur, vattenfall och sol. I eftermiddag ska jag förhoppningsvis hinna träffa ett par vänner för en fika och ikväll ska jag äta extra god födelsedagsmiddag med familjen och morfar. Ett så fint avslut på denna fina helg! Nu ska jag göra mig klar för att åka. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0