MÅNDAG

Godmorgon!
Jag har sovit nästan 10 timmar inatt men jag känner mig ändå helt slut i kroppen. Vädret är grått och regnigt vilket självklart kan påverka humöret. Jag hade gärna haft en heldag i sängen idag men nu har jag ändå tagit mig upp och ätit frukost, för snart ska jag åka in till stan och byta däck på bilen. Resten av dagen har jag tänkt försöka ge mig ut på en löprunda, så länge mitt knä håller, och sen ska jag till sjukgymnasten klockan tre. Jag har en del andra småsaker att hinna fixa idag, som att sammanfatta alla mina intervjuer jag gjort (yrkesvägledar-läxan) osv. 
Ingen jättehändelserik och rolig dag, men det kan vara ganska skönt att ha en sån dag ibland med. 
Ha en fin måndag allihop, trots att vädret är så tråkigt och att det är första dagen efter helgen. Puss❤️
 
Min mamma fyller år i veckan, så idag har jag kikat runt på recept på rawfood-tårtor. Min mamma är ingen direkt "onyttighets-ätare" så därför är rawfood helt perfekt, och dessutom så himla gott. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0