MÅNDAGKVÄLL

Godkväll!
Jag har haft en så underbar födelsedag. Vandring, korvgrillning och picknick vid silverfallen med mina älskade päron under dagen och under eftermiddagen träffade jag alla mina fina vänner för ett par underbara timmar på rådhusets uteservering. Det finns ju verkligen inget bättre än att sitta ute i kvällssolen och bara njuta tillsammans med dom man tycker bäst om. Vid sextiden var jag tvungen att bege mig hemåt, men av den fina anledningen att favoritmaten stod på bordet när jag kom hem. Nu ligger jag mätt och belåten i hängmattan i uterummet och väntar in tårtan. 
Trots att jag önskar att denna dag aldrig ska ta slut så måste jag tyvärr komma i säng i bra tid ikväll, för imorgon står klockan på 05.00 för jobb igen. Men jag har haft en så perfekt helg från början till slut så jag känner mig så nöjd och glad. 
Nu står tårtan på bordet! Hoppas alla har haft en lika fin dag som jag har haft. Pussar!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0