ONSDAG

Hej! 
Det var så himla underbart att slippa vakna av ett alarm imorses, jag vaknade bara av mig själv vid halv nio och låg sen och drog mig i över en halvtimma. Idag har jag spenderat hela dagen på stan. Först var jag och mamma inne för att göra några ärenden, kika i lite affärer och fika och sen åkte jag bara hem och åt lite innan jag följde med pappa in till stan igen för att storhandla inför helgen. Nu har jag precis ätit middag och lagt mig i soffan för att vila en stund innan jag och pappa ska åka in till gymmet. Ett 60 minuters activio-pass väntar och jag är mer taggad är nånsin, mitt favoritpass! Efter träningen måste jag skynda mig att duscha för en halvtimma senare ska jag träffa mina fina vänner för en kvällsfika. 
Imorgon jobbar jag kväll så det är skönt att slippa stressa hem ikväll. Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft! Puss❤️
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0