ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag gått runt som ett levande lik, jag har varit så himla trött. Men jobbet gick ändå bra och det kändes kul att jobba lite extra, dessutom tjänar man dubbelt så mycket när man blir "inbeordrad". Efter jobbet åkte jag bara hem, vilade och åt innan jag åkte in till gymmet. Jag hann med 40 minuter lite rörig helkroppsstyrka innan ett 60 minuters långt spinningpass (activio). Nu är jag nyduschad, kvällsmaten ligger i magen och jag ska snart göra mig redo för att krypa ner i sängen. Jag är ledig imorgon vilket känns så skönt, det gäller att ta vara på morgondagen då jag jobbar hela helgen. 
Hoppas ni har haft en bra dag! Puss och godnatt❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0