ONSDAG-GODNATT

Hej igen! 
Precis som jag skrev tidigare så är det farligt att säga att det är en lugn kväll på jobbet, för en kort stund senare hände det såklart massor och stressen satte igång, så jag fick till och med jobba över till halv elva. När jag kom hem möttes jag av mina fina vänner Anna, David, Emil och Felicia som satt och myste, så ett bättre avslut på kvällen kunde jag ju inte få! Inte nog med det så låg det en present på min säng från fina Emil, en födelsedagspresent i förskott. Ett så himla himla fint linne som jag till och med har tittat på men inte köpt för att jag inte har velat slösa mer pengar. Tack världens bästa!
Om 4 timmar ringer klockan för då ska jag köra Emil och Felicia till tåget, där dom i sin tur åker vidare till deras första stopp som blir Berlin. Jag har gått runt med en vemodig känsla i kroppen hela kvällen för att dom ska åka. Jag är expert på att vara orolig över allt och jag kommer sakna dom så mycket. Men sex veckor går förhoppningsvis fort, så jag ska nog klara mig trots allt.
Nu måste jag verkligen sova! Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0