ONSDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag sitter just nu på jobbet och har lite kvällsrast. Jag har haft ganska fullt upp idag och inte direkt haft någon lust att skriva något här när jag väl haft tid. Jag vaknade i alla fall upp utvilad och pigg klockan åtta och åt en stor och god frukost. Klockan tio var jag på gymmet där jag sprang 5 km (ÄLSKAR att jag kan börja springa lite smått igen!!) följt av 1 timma helkroppsstyrka. Sen hann jag mest duscha, äta lunch och fixa med lite småsaker innan jag åkte till jobbet kvart i två. Det är en ganska lugn kväll på jobbet idag, än så länge. Det är farligt att säga så för tidigt för rätt som det är så händer allt på samma gång och det blir jättestressigt. Jag är ledig imorgon så det känns helt underbart att inte behöva stressa hem och lägga mig då jag kan ta sovmorgon imorgon! Däremot ska jag köra Felicia och Emil till tågstationen klockan fyra inatt/imorgonbitti men efter det tänker jag gå och lägga mig igen.
Nu måste jag fortsätta jobba. Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag! Puss❤️


Dagens släng-ihop-vad-du-hittar-hemma-kvällsmat. Kesella med massor bär, ägg-knäckemacka, tomater och äppelbitar. Enkelt men väldigt väldigt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0