SÖNDAG

Hej! 
Helgens jobb är över och det har gått jättebra. Det var lugnt både igårkväll och idag under dagen vilket var väldigt skönt. Idag slutade jag klockan tre och då kom mamma och hämtade mig. Vi åkte direkt upp till berget och tog en långpromenad med Wille. Skönt att få lite frisk luft efter en lång dag instängd på ett sjukhus. Nu är jag hemma, myskläderna är på och jag ligger nerbäddad i min säng och tittar på lite missade tv-program. Om en stund ska jag ställa mig i köket och göra hemmagjorda pizzor som vi ska äta till middag och sen ska jag äta mina älskade yoghurtnötter (skulle kunna leva på yoghurtnötter, finns inget bättre) jag köpte förut till kvällens söndagsmys med mamma. Imorgon jobbar jag kväll så det är så skönt att jag kan njuta av en söndagskväll utan stress över att behöva gå upp tidigt imorgon. 
Trots att helgen mestadels har bestått av jobb har den varit väldigt mysig och bra ändå. Den kommande veckan ser ut att bli jättebra och jag har en långhelg framför mig, så motivationen till att jobba nu i veckan ligger faktiskt på topp. 
Hoppas alla har haft en fin helg och får en bra vecka. Puss!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0