SÖNDAG

Hej! 
Jag hade en så himla bra påskafton igår. Förfestade med mina bästa fina vänner och dansade non stop resten av kvällen på bogrens. 
Att jag kom i säng klockan fem och ändå vaknar halv tio idag känns ganska ordentligt just nu. Jag är så trött men kan inte sova. 
Jag började i alla fall min söndag med en stor och extra god frukost ute på altanen och nu ligger jag nerbäddad i min säng och tittar på veckans topmodel-avsnitt som jag har missat. Jag ska snart göra mig redo för att träffa mina bästa killar Pontus och David. Vi ska åka upp till billingen, gå en liten promenad och äta lunch vid utsiktsplatsen. Så himla mysigt en sån här fin bakisdag. Resten av dagen ser väldigt oplanerad ut vilket är så skönt. Jag ska bara njuta av att inte behöva göra något och mysa med min familj. 
Hoppas alla hade en bra dag och kväll igår och får en fin söndag! Puss❤️





Två ynka bilder från igår och en från min fina morgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0