SÖNDAG

God eftermiddag/kväll denna gråa söndag! 
Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. Vaknade klockan elva och åt frukost med Fredrik och Emil, skjutsade pappa till tåget och vinkat hejdå till Fredrik. Sen har jag, Felicia och Emil bara legat i soffan heeela dagen. Fått besök av Pontus och legat i soffan och pratat ännu lite till. Nu har jag äntligen tagit tag i livet genom en dusch, inpackning i håret och en liten skogspromenad med Wille. Snart ska vi åka in till stan för att handla lite gott till kvällen och köpa med oss pizza påvägen hem. Varken mamma eller pappa är hemma ikväll så den vanligtvis lite extra fina söndagsmiddagen får bytas ut mot en flötig pizza ikväll, men det sitter väääldigt bra det med idag. Hoppas alla har haft en bra helg och mysig söndag, det har jag! Puss❤️

Ett par halvdåliga mobilbilder från gårdagen: 







Grattis finaste Hanna och Natalie!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0