SÖNDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag har precis bäddat ner mig bredvid Felicia i hennes säng, alldeles för äckligt mätta efter kvällens matorgie. Vi har legat nerbäddade i soffan och sett en så himla bra film, "Brothers" hette den. En film från 2009 som vi helt hade missat och jag kan defenitivt rekommendera den till er som inte heller har sett den. Både rolig, sorglig och gripande.
Imorgon är jag ledig så min helg är ännu inte slut. Jag har en ganska seg vecka framför mig då jag jobbar hela helgen men jag får passa på att njuta av min lediga tid nu istället. Jag har ju dessutom haft en så himla bra helg så det kan jag leva länge på. 
Nu ska jag sova! Godnatt på er❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0