TISDAG

Hej! 
Jag sitter just nu på jobbet och har lunchrast. Imorses tog det emot något enormt att gå till jobbet, vädret var grått och mörkt och jag kände mig bara sådär mammig och pappig. När man bara vill krypa upp i någons famn och bli så liten som möjligt. Hela morgonen har känts ungefär så men nu när dagen har gått ett tag känns det lite bättre. Jag slutar klockan fyra och då ska jag hämta pappa för att sen åka och handla. Vi ska ha vår sista riktiga familjemiddag för Felicia som åker ut och reser i Europa i sex veckor på torsdag. Första gången vi är ifrån varandra i mer än en vecka, i hela våra liv.. 
Mamma som egentligen också borde firas är bortrest och kommer inte hem förens på fredag, så vi får äta middag och mysa för henne på håll ikväll.
Nu måste jag fortsätta jobba, vi hörs kanske ikväll igen! Puss❤️



En gammal bild från då jag och min mamma var i Grekland. En sån här dag vill jag tillbaka mer än nånsin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0