TISDAG

Godmorgon! 
Idag var det inte lätt att gå upp, jag var så nära på att somna om när jag hade stängt av alarmet men jag vaknade till i sista sekund som tur var. Jag har precis ätit frukost och nu måste jag gå och borsta tänderna innan pappa ska köra mig till jobbet. Det är inte klokt hur bortskämd jag är med att bli körd/få låna bilen, nästan så jag skäms. Jag får låna den så fort det går och när dom behöver den själva lämnar och hämtar dom mig istället, allt för att jag ska slippa ta den jobbiga bussen som tar tre-dubbelt så lång tid. Världens bästa föräldrar som alltid ställer upp vad det än gäller. 
Ikväll ska jag träffa min saknade vän Alexandra, som äntligen har flyttat hem igen efter att ha varit i Österrike hela vintern. Vi tänkte besöka pims te-och scones-buffé och prata ikapp allt vi missat från den senaste tiden. 
Ha en fin dag allihop, det ska jag ha! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0