TISDAG

Hej!
Idag har jag haft en bra dag hittills, bortsett från mitt konstanta magknip. En påsk-och födelsedagshelg resulterade i liiiite för mycket god mat, godis och tårta, med andra ord sånt min mage inte mår så bra av. Så idag var det så skönt att äta "normal" nyttig mat igen. Jag jobbade i alla fall 7-16 och la mig i hängmattan direkt när jag kom hem. Bästa platsen att ligga på just nu, där kommer jag spendera många timmar framöver. Nu har jag ätit middag och ska snart sätta på mig träningskläderna. Jag skulle egentligen åka till gymmet men detta underbara väder gör att jag hellre åker upp till billingen och springer istället! 
Imorgon skulle jag varit ledig, men jag fick hoppa in och jobba extra. Men det gör mig ingenting alls, jag har ju haft långhelg precis och tjänar gärna lite extra pengar. 
Nu måste jag ta mig upp ur sängen och göra mig redo för löpning i kvällssolen! Pussar❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0