TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så bra ledig dag, men den har verkligen gått i ett. Jag var uppe halv åtta och var sen hos frisören klockan nio. Två och en halv timma senare var jag lite ljusare och lite fräschare efter att ha slingat min utväxt. Jag hann bara hem och slänga i mig lunchen innan jag åkte in med David till stan. Vi strosade omkring, gjorde några ärenden och planerade inför helgen mm. Efter det hann jag bara hem och slänga i mig middagen innan David och Pontus plockade upp mig för att åka upp till billingen. Vi tog en skön 7,5 km lång promenad i kvällssolen. Efter promenaden svängde vi förbi Karin en stund, men nu är jag äntligen hemma och nerbäddad i min säng efter denna stressiga dag. Jag börjar klockan sju imorgon så nu måste jag verkligen sova! Godnatt och puss❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0