TISDAG

Hej! 
Idag var jag uppe halv sju, och det var längesen det var så jobbigt att gå upp. Jag skulle nämligen på ett möte med en psykolog klockan åtta som gick jättebra. Jag har fått i läxa av min studie- och yrkesvägledare att intervjua personer som arbetar med sådant jag är intresserad av, och psykolog är något som alltid har legat högst på listan. Efter dagens möte blev jag ännu mer inspirerad! 
Efter intervjun åkte jag till arenan för att simma, och 2000 meter senare var jag trött och nöjd. Resten av dagen har jag mest tagit det lugnt och tagit igen mig efter mina lite för få timmar sömn inatt. Jag har nog inte tänkt få många fler knop gjorda under eftermiddagen innan jag ikväll ska träffa mina vänner för en kvällsfika. Imorgon börjar jag jobba igen men jag har ett kvällspass framför mig så det är skönt att slippa stressa hem ikväll då jag kan ta lite sovmorgon imorgon! Puss❤️




Bjuder på två bilder från dagens frukost i brist på något intressantare. Älskar i alla fall mina gröt- och ägg-frukostar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0