TISDAGKVÄLL

Godkväll!
Jobbet gick tillslut väldigt bra idag och dagen gick jättefort. När jag hade slutat hämtade jag pappa och sen åkte vi och storhandlade. Felicia fick välja middagen ikväll och det blev självklart tacos, vilket gjorde mig väääldigt glad. Till efterrätt valde hon hallon- och blåbärs-smulpaj och nu sitter vi mätta och belåtna i soffan efter all god mat. Jag sprang även förbi stan påvägen hem där jag köpte en liten hejdå-present att överraska min kära syster med, en fin klänning fick hon. En himla mysig tisdagskväll har jag haft men tråkigt nog sista riktiga kvällen och middagen med min syster som jag inte kommer få se på 6 långa veckor.

Imorgon jobbar jag kväll vilket jag var så arg för igår men som känns ganska bra idag. Det ska bli skönt att få njuta av en liten sovmorgon, förmiddagsträning och inte minst att jobba med den sköna vetskapen om att jag inte behöver stressa hem efter jobbet då jag är ledig på torsdag! 

Nu ska jag snart göra mig iordning för natten och bädda ner mig i sängen till någon bra film. Godnatt på er❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0