TISDAGKVÄLL

Godkväll!
Jag har precis bäddat ner mig i sängen med kvällens missade biggest loser-avsnitt framför mig. Jag har haft en så mysig kväll med min saknade Alexandra och vi åt så mycket scones, ost och drack så mycket te att vi fick ont i magen. Men det blir alltid ännu godare att unna sig när det är mitt i veckan! 
Det känns så skönt att jag kan ligga här och njuta av att inte behöva sova nu med en gång. Att bara kunna ligga och titta på lite film och veta att jag kan ta sovmorgon imorgon. Det är en underbar känsla, att slippa stressa.
Hoppas alla har haft en fin tisdag, det har jag! Puss❤️




Två väldigt mörka, dåliga men mysiga bilder från kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0