TISDAGKVÄLL



Godkväll!
Jag har precis placerat mig i soffan med lite kvällsmat efter en varm dusch. Det blev 7,5 km löpning idag och det var verkligen den skönaste rundan jag sprungit på så himla länge. Åh vad jag är glad att mitt knä är bra och att jag kan springa igen. Jag har alltid älskat billingen, det är verkligen en plats jag alltid kan slappna av på och gå in i mig själv. Att springa i kvällssolen med musik i öronen var så skönt för både kropp och själ. Jag ville inte åka hem.
Nu ska jag titta på kvällens biggest loser-avsnitt och sen måste jag hoppa direkt i säng eftersom klockan står på 05.00 imorgon igen. 
Hoppas alla har haft en fin dag, det har jag! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0