TORSDAG

Hej! 
Jag sitter just nu på bussen påväg till jobbet, det är faktiskt ganska skönt att åka buss ibland. Att få sitta och lyssna på musik och bara va i 45 minuter innan jobbet drar igång.  
Idag har jag haft en bra dag hittills. Jag vaknade av mig själv halv nio och började dagen med 5 km morgonpromenad. Frukosten smakar alltid extra gott när man har rört på sig lite innan! Under dagen har jag stått mestadels i köket. Först bakade jag rawfood-bollar som mamma och pappa ville ha med sig till sina vänner som dom skulle fika hos idag. Dom är så sjukt goda! 
Efter baket började pappa och jag med lunchen, en jättegod kycklinggryta blev det. Mycket mer än så har jag inte hunnit med eftersom min buss gick lite efter klockan ett, trots att jag börjar halv tre.. Men jag ser fram emot kvällens arbetspass, det ska bli kul. Sen väntar ju bara ett dagpass efter det innan jag går på långhelg! 
Ha en fin dag allihop. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0