TORSDAG

Godkväll! 
Jag har haft fullt upp idag så har inte hunnit titta in här förens nu. Jag jobbade 7-16 och idag var det riktigt lugnt och skönt. När jag hade slutat (OCH GÅTT PÅ LÅNGHELG!!!) hämtade jag Felicia i stan och vi åkte och handlade. När jag kom hem la jag mig bekvämt i soffan framför gårdagens final av Sveriges mästerkock medan pappa satte på grillen och gjorde en helt underbar middag. Grillad entrecote, majskolvar, potatis, grönsaker och beasås till det. Efter middagen avnjöt vi lite ost och kex följt av efterrätt, en "snabb-cheesecake". Efter den festmåltiden kändes det som att jag skulle hålla mig mätt i en vecka. 
Pappa har under flera år försökt få mig och Felicia att titta på hans absoluta favoritfilm "örnnästet" och ikväll gav jag det ett försök. Den är hela tre timmar lång, och med alldeles för få timmar sömn natten innan somnade jag nästan efter halva, så vi ska se klart den en annan gång. Men den verkar ganska lovande och det var dessutom jättemysigt att ha en riktig far- och dotterkväll! 
Nu ska jag sova, jag är verkligen helt slut. Det ska bli så underbart att få vakna av mig själv imorgon och ha en ledig underbar fredag framför mig! Godnatt allihop❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0